Menu
	
	
	
		
		
		
	
	
									
																							
								
									
										
								
								
									
								
							
															
							
				
		
					
			
	
		Lipiec 2024
| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | Informacje z dnia: 4 Lipiec 2024 | 5 | 6 | 7 | 
| Informacje z dnia: 8 Lipiec 2024 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 
| Informacje z dnia: 22 Lipiec 2024 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 
| Informacje z dnia: 29 Lipiec 2024 | 30 | Informacje z dnia: 31 Lipiec 2024 | 1 | 2 | 3 | 4 | 
											29										
										
											lip										
									Transport wodny śródlądowy w Polsce w 2023 r. - Informacja sygnalna
Układ i długość śródlądowych dróg wodnych w Polsce od lat utrzymuje się na zbliżonym poziomie, a wielkość ładunków przewiezionych przez polskich armatorów żeglugą śródlądową ulega zmniejszaniu. Wśród czynników, które mają bezpośredni wpływ na spadek przewozów ładunków i pracy przewozowej w żegludze śródlądowej, należy wymienić niedostateczne zagospodarowanie dróg wodnych oraz niekorzystne warunki nawigacyjne determinujące podstawowe parametry konstrukcyjne taboru, tj. stosunkowo małą ładowność barek. Przekłada się to bezpośrednio 
na wolumen przewożonych ładunków. Przy niewielkiej skali przewozów żeglugą śródlądową, wolumen przewiezionych ładunków mierzony w tonach podlega dużym wahaniom wynikającym z charakteru tych przewozów
																			Czytaj dalej